"V Dedolese sa nám za desať rokov podarilo vybudovať unikátny biznis model, ktorý je schopný reagovať na aktuálne potreby zákazníka, stali sme sa tak najväčším slovenským e-shopom. To, že náš model funguje dobre, dokazujú nielen finančné ukazovatele v uplynulých rokoch, ale aj to, že napriek zložitým časom sme stále schopní generovať tržby, expandovať a predávať naše produkty v 21 krajinách. Dedoles preto potrebuje iba získať čas na ozdravenie, na čo chceme využiť dostupné legislatívne nástroje. Nehľadáme cestu ako odpísať naše dlhy, ale práve naopak, chceme splatiť naše záväzky," priblížil riaditeľ spoločnosti Jaroslav Chrapko.
Súčasťou reštrukturalizačného procesu je aktívny predaj tovaru. Dedoles má skladové zásoby, ktorých hodnota podľa firmy z pohľadu očakávaných tržieb prevyšuje existujúce záväzky. Predaj tak naďalej prebieha bez prerušenia a naskladnený tovar spoločnosť distribuuje svojim zákazníkom. "Realizácia ozdravného plánu za podpory a spolupráce veriteľov je cestou k tomu, aby sa firma vrátila na rastovú krivku a postupne boli záväzky splatené," dodal Chrapko.