Hudobníčka Katarína Koščová vyzýva ľudí, aby sa podľa nej nenechali oblbnúť a ošklbať marketingovými trikmi. Influencerka Zuzana Plačková má biznis postavený na krásnych fotografiách, ktoré sú niekoľkokrát upravené v rôznych aplikáciách, ale jej fanúšikovia ich žerú.
Plastiková kráľovná má svoju značku kolagénu, ktorý sľubuje zdravie a krásu. Balenie stojí 35 eur. Spoluprácu už rozbehla s Rytmusovou manželkou Jasminou Alagič: „Zachvíľu spúšťame kolagén na odvodnenie. Tak sa prichystajte, aby ste stihli uchmatnúť,“ pošteklili zmysly fanúšikov na sociálnej sieti usmiate influencerky. „Kamoši, skúste miesto kupovania kolagénu sledovať ozaj vzdelaných ľudí,“ komentovala Katarína ich biznis.
Tá prešla nedávno veľkou zmenou, keď výrazne schudla. Priznala aj psychické problémy, ktoré sa s ňou tiahli a aj fakt, že ju ranilo a prekážalo jej koľko vecí sa o nej napísalo. Teraz sa obula do kolagénu dvoch influenceriek.
„Neviem, či pani Koščová tento negatívny názor smerovala na všetky kolagény alebo konkrétne na ten náš, tým, že použila našu fotku. Nemám však vedomosť, že by mala pani Koščová k dispozícii klinický rozbor konkrétne nášho produktu, preto mi je ťažko hodnotiť, prečo sa práve k tomuto nášmu produktu takto vyjadrila," uviedla pre Nový Čas Jasmina.