Pre mäsiarstvo robí skeče ako Peter, ale aj ako fiktívna postava, teta Márgit z kultového seriálu Mafstory. Predtým, ako prijal ponuku promovať mäsiarske výrobky, vybral sa k nim na nákupy: „Bol som si pozrieť jednu zo 110 prevádzok a aj nakúpiť pre seba nejaké mäso, aby som vedel, koho vlastne propagujem. Stala sa mi zaujímavá vec. Nakoniec mi z nákupu za 50 eur nezostalo nič.“
Rozuzlenie príbehu bolo až na konci videa. Svoj nákup daroval ľuďom, ktorí ho potrebovali viac ako on: „Nezabudni, aj tebe niekto niekedy pomohol,“ dodal. Marketérka Simona Bubánová si nie je istá, či takáto kampaň dokáže „zachrániť“: „Honorár za takúto spoluprácu je veľmi ťažké odhadnúť. Závisí to od veľa premenných. Niekto to môže robiť kamarátovi za mäso a zadarmo alebo iný za honorár a bez mäsa,“ zažartovala odborníčka.