Nový Čas sa ju na novom pracovisku snažil zastihnúť, no neúspešne. Vedúci očnej kliniky František Veselý sa k otázke, či o zbabranej operácii vedel, do uzávierky nevyjadril. Samotná doktorka však pre Denník N povedala, že je to pre ňu veľká osobná tragédia. „Keď sa stala tá nešťastná udalosť, večer po zákroku som s ním osobne hovorila o tom, čo sa stalo, aj o ďalšom postupe. Od januára je môj právnik v kontakte s právničkou rodiny,“ vyjadrila sa doktorka Alena.
Samé sťažnosti
Portál lekari.sk je zaplnený nahnevanými recenziami nespokojných pacientov, ktorí sa s lekárkou Alenou dostali na očnej klinike do kontaktu. „Nerozumiem, že tam takúto arogantnú ženu vôbec zamestnali. K jej odbornej stránke sa neviem vyjadriť, v podstate mi nič nepovedala. Ale čo sa týka jej ľudského prístupu, to je jedna katastrofa. Arogantná, drzá, neľudská. Nevie povedať ani dobrý deň a dovidenia,“ píše Lucia v jednej z recenzií.
V ďalšej sa zasa Zuzana sťažuje na to, že ju pani doktorka aj so sestrou nechali čakať s jej 100-ročnou babkou, ktorá je na vozíku, dve hodiny. „V auguste 2020 sme sa akútne, nešťastne dostali k tejto osobe, ktorá sa k mojej onkologickej mamičke správala ako k zbytočnému odpadu. Maximálna arogancia z jej strany. S poloúsmevom skonštatovala, že tu už neexistuje pomoc, a drgla do jej hlavy, kde mala ,škaredé‘ znamienko pod ofinou, že ,a táto rakovina tu čo robí?.‘ To znamienko s nálezom nemalo súvis, ale si ho všimla a takto ponižujúco sa vyjadrila,“ šokuje v ďalšej recenzii Erika.
Pokiaľ sa podľa nej pani doktorka včas nezmení a neuvedomí si svoje ľudské zlyhanie k pacientom „raz v pekle sa bude jej duša veľmi trápiť pre všetky tie útrapy, ktoré spôsobila svojím arogantným správaním k úbohým pacientom“ dodala na záver svojho komentára, ktorý uverejnila po smrti mamy. Na portáli sa však objavilo aj pár pozitívnych komentárov. Podľa hovorkyne UNB Evy Kliskej ružinovská nemocnica žiadne sťažnosti podobného druhu voči lekárke neevidovala.