Kontrakt mu garantuje ročne príjem 30 miliónov eur a bonus 10 miliónov, ak ostane v Parku princov aj poslednú sezónu. Hoci PSG na neho minul okolo 100 miliónov eur, prezident klubu Nasser Al Khelaifi v rozhovore pre španielsky denník Marca prezradil, že z jeho prítomnosti profitoval oveľa viac.
Za necelý rok jeho pôsobenia v Paríži zarobil klub rekordných 700 miliónov eur. „Leov príchod nám priniesol 10 nových sponzorov. To nie je jediný bonus. Sponzorské zmluvy, ktoré nám doteraz prinášali 3 - 5 miliónov eur ročne, narástli od jeho príchodu na 5 - 8 miliónov eur.“
Klub ryžuje aj z trhu s kryptomenami. Hodnota značky PSG sa vďaka Messimu zdvojnásobila a klub zarobil v tejto oblasti 300 miliónov eur. Víťaz Ligue 1 predal prvýkrát za sezónu viac ako milión dresov. Až 60 percent z nich bolo s Messiho menom. Len za prvé tri hodiny po jeho podpise zmluvy sa predali dresy za 933 000 eur. Tesne po prestupe Argentínčana sa zvýšil aj vplyv PSG na sociálnych sieťach na 150 miliónov.
„Zarábame na tom 1,4 milióna eur týždenne. Na Tik Toku sme stúpli na 20 miliónov sledovateľov, na instagrame sme predtým mali 38,5 milióna priaznivcov, teraz máme 60,9 milióna,“ priznal Al Khelaifi.
Predtým - Teraz
Sponzorské zmluvy
3 - 5 mil. € - 5 - 8 mil. €
Sledovanie instagramu
38,5 mil. - 60,9 mil.
Sledovanie Tik Tok
10 mil. - 20 mil.
Kryptomeny
150 mil. - € 300 mil. €