Ako ďalej informovala spoločnosť na sociálnej sieti, podnikla viaceré analýzy na vyhodnotenie celkových dosahov útoku a zároveň realizuje množstvo aktivít na obnovovanie viacerých interných systémov.
"Našou najvyššou prioritou je, aby naši zákazníci mohli neustále využívať svoje služby na našich sieťach. Aj v tejto situácii vkladáme extra úsilie, aby prevádzka služieb našim zákazníkom prebiehala v plnom režime, či ide o mobilné paušály, predplatené služby, pevný internet alebo TV služby," spresnil ST.
V súčasnosti sú zasiahnuté interné IT systémy spoločnosti, bez ktorých nefunguje web či Telekom aplikácia. "Dovolateľnosť na naše telefonické linky je limitovaná, či už služby zákazníkom alebo technický helpdesk. Naše predajne sú otvorené, ale momentálne fungujú iba v obmedzenom režime, kým nedôjde k postupnej obnove IT systémov," priblížila spoločnosť.
"Mrzí nás, že v súčasnosti nemôžu zákazníci vybaviť svoje požiadavky, ale naše tímy sú vo dne i v noci v plnom nasadení. Očakávame, že obnova interných systémov bude prebiehať postupne a priebežne o nej budeme informovať," dodal Slovak Telekom.