Čo ho zarazilo, bolo pomenovanie stola. Namiesto čísla alebo niečoho iného, svieti na bločku „Stôl: Teplý ko*ot“. „Ak by som sa správal ako ko*ot, názov stola pochopím. No nebolo to tak. Aj preto som uverejnil recenzie na googli a facebooku a napísal tento príspevok. Mimochodom, čašník by dostal štedrý tringelt, ak by ten bloček nedal na barový pult tak, že spod terminálu vytŕčal akurát tak názov stola. To je absolútne neprofesionálne a neakceptovateľné v slušnej spoločnosti,“ dodal.
Nový Čas kontaktoval niekoľkokrát vedenie reštaurácie na číslo, ktoré majú uvedené na stránke. Manažérka najprv povedala, nech pošleme otázky na mail, no odpovedí sme sa nedočkali. Pokúšali sme sa ju tak skontaktovať opäť. Na prosbu, že by sme potrebovali ich odpoveď čím skôr kvôli redakčnej uzávierke, zareagovala: „Tak sme sa nevyjadrili, dobre?“ Následne dodala: „Vaše číslo som posunula kolegovi, ktorý sa vám ozve. Ja nemám v kompetencii vyjadrovať sa.“02.07.2022 15:00 |
Tip od Vás
FotoVáš Tip
Martin zostal v šoku: Čašník mu na bloček napísal Teplý ko*ot! Ešte viac vás zarazí reakcia kompetentných
Náš zákazník, náš pán pre nich zjavne neplatí!