Reklama

Martin zostal v šoku: Čašník mu na bloček napísal Teplý ko*ot! Ešte viac vás zarazí reakcia kompetentných

Martin zostal v šoku: Čašník mu na bloček napísal Teplý ko*ot! Ešte viac vás zarazí reakcia kompetentných

Zdroj: iStock

Reklama

Náš zákazník, náš pán pre nich zjavne neplatí!

Kedysi bolo pravidlom, že zamestnanci služieb sa správali k hosťom úctivo. Dnes je už zrejme iná doba. Svedčí o tom bloček, ktorý dostal zákazník reštaurácie Koliba Expo na Kamzíku. Čašník nenazval stôl podľa čísla, ako býva zvykom, ale priradil si k nemu pomenovanie Teplý ko*ot. Nový Čas pátral, ako sa také niečo mohlo stať.

Nemilý šok zažil Martin, ktorý sa išiel najesť na Kamzík. „Bolo slnečné sobotné popoludnie. Po prechádzke a jazde lanovkou na Kamzík sme sa po predošlej dobrej skúsenosti zastavili v Kolibe. Jedlo bolo naozaj super, nedošlo k žiadnej konfrontácii s obsluhou a nemali sme sa na čo sťažovať. Boli sme štyria, ja s priateľkou a jej brat s manželkou,“ vysvetlil na sociálnej sieti.

Súvisiace