"V prípadoch, keď boli vodiči napadnutí, to vedúci pracovníci Uberu" využili, aby na tom mohli zarobiť. Podľa Guardianu firma prijala túto taktiku napríklad v Belgicku, Holandsku, Španielsku a Taliansku. Mobilizovala tam svojich vodičov a povzbudzovala ich, aby sa sťažovali na polícii, keď sa stali obeťami násilia. Cieľom bolo využiť záujem médií a získať ústupky od regulačných úradov.
Uber sa snažil vyhnúť regulácii svojho podnikania aj využívaním technologického náskoku.
The Washington Post opísal prípad, keď Kalanick prikázal použiť systém "kill switch", aby zabránil policajtom počas razie v prístupe do počítačov v amsterdamskej pobočke. "Prosím, stlačte "kill switch" čo najskôr," napísal v e-maile zamestnancovi. "Prístup musí byť vypnutý v AMS (Amsterdame)."
Uniknuté dáta ukazujú aj na lobing Uberu u vlád, pričom spojenca našiel najmä vo Francúzsku u Emmanuela Macrona, ktorý bol v rokoch 2014–2016 ministrom hospodárstva. Spoločnosť verila, že Macron povzbudí regulátorov, aby boli "menej konzervatívni" vo "výklade pravidiel obmedzujúcich činnosť spoločnosti", uviedol The Washington Post.