Apple začiatkom marca zastavil predaj všetkých produktov v Rusku. Americký koncern je jednou z mnohých západných spoločností, ktoré sa dištancovali od Moskvy po tom, ako 24. februára poslala svojich vojakov na Ukrajinu.
Maloobchodný predajca uviedol, že tento krok mu umožní rozšíriť škálu dostupných produktov, a že ponúka produkty Apple, ktoré sú "ako nové".
Podľa M.Video vzhľadom na obmedzené dodávky na ruský trh, zľavnená použitá elektronika, ktorá je plne funkčná, má potenciál ponúknuť efektívnu alternatívu spotrebiteľom, ktorí hľadajú obľúbené značky. M.Video tak nasleduje mobilného operátora MTS, ktorý podobný predaj spustil už v máji.
V stredu (13. 7.) maloobchodník uviedol, že svoj investičný program na rok 2022 zníži medziročne o viac ako polovicu a pracuje na diverzifikácii svojej dodávateľskej základne.