"Sústredenie pomoci do týchto oblastí zabezpečí, že podporené vozidlá budú naplno vyťažené, využijú noc na nabíjanie v depách a garážach, pričom ich dojazd postačuje na mestskú a prímestskú prevádzku. To zníži emisie v husto obývaných zónach a potrebu fosílnych palív, ktoré sa na Slovensko dovážajú najmä z Ruska," očakáva Kremský.
Ďalšou oblasťou, kde by mala podpora smerovať, je podľa neho rozširovanie siete nabíjacích staníc, ktorých je nedostatok najmä v menších mestách na strednom a východnom Slovensku. To bráni rozvoju elektromobility, ale aj cestovného ruchu v lokalitách, kde za nabíjačkou treba cestovať aj 50 a viac kilometrov. "Dôležité je podporovať najmä inštalovanie rýchlonabíjacích staníc, ktoré obslúžia viac zákazníkov," myslí si predseda hospodárskeho výboru.