Nedostatočná komunikácia
Na dôvody zatvorenia sme sa pýtali aj bývalého konateľa Matúša Hrádelu. „Od mestskej časti som nemal žiadne informácie o tom, čo bude s plavárňou ďalej,“ povedal nám stručne. Zároveň naznačil, že s mestskou časťou nemal dostatočne korektnú komunikáciu. Mestská časť sa však bráni, že problém bol na strane Hrádelu. „Často nedvíhal telefóny, neodpovedal na maily, len sporadicky reagoval na podnety od kolegov aj verejnosti, aj to často až po opakovaných výzvach,“ ohradila sa Halašková.
Dodala, že firmy vo všeobecnosti môžu minimálne 90 dní fungovať aj bez konateľa, a preto nebol dôvod na prerušenie prevádzky ani prekážku na strane zamestnávateľa, kvôli ktorým boli zamestnanci nesprávne poslaní domov. „Práve som sem chcel ísť, keď som si všimol oznam na dverách, že plaváreň je do odvolania zatvorená. Nerozumiem, ako je možné niečo také spraviť uprostred sezóny,“ prezradil nahnevaný kuchár Ferdinand (36). Momentálne v plavárni prebieha údržba a mestská časť verí, že sa ju podarí otvoriť už tento týždeň.