Ako uvádza portál The Sun, gigant sociálnych sietí Facebook od októbra ruší svoju nákupnú platformu Facebook Live. Funkcia v onlinovej sieti fungovala takmer dva roky, avšak podľa najnovších správ je tomu koniec. V rámci Facebook Live mohli používatelia sociálnej siete vytvárať zoznam produktov a tiež produkty označovať a zároveň ich predávať. Od 1. októbra však už nebude možné spustiť a ani naplánovať živú nákupnú udalosť.
Facebook uvádza, že namiesto nákupov v live prenosoch sa bude zameriavať na čoraz populárnejšie Reels. Samotný Mark Zuckerberg v poslednej dobe priznáva, že sa snaží dostať Reels do popredia, čím chce udržať krok so sociálnou sieťou TikTok. „Keďže sa správanie spotrebiteľov pri sledovaní videí presúva na krátke videá, zameriavame sa na Reels na Facebooku a na Instagrame,“ uviedla spoločnosť.
Samotný Facebook Live však nekončí, jedinou zmenou bude, že počas neho už nebudete vedieť nakupovať. Ak aj napriek tomu chcete predávať svoje produkty na Facebooku prostredníctvom videa, môžete využiť práve spomínané Reels, kde ich viete označiť.