Obrovský úspech
Netrvalo dlho a Google získal renomé jedného z najlepších vyhľadávačov a to najmä vďaka inovatívnemu prístupu, ktorým sa líšil od konkurencie. Bežným ľuďom dokázal sprostredkovať utriedené informácie z celého sveta, s výnimočnou presnosťou. Všimli si to aj veľké firmy, ktoré v nováčikovi videli potenciál. Na prelome milénia sa už googlilo nielen za veľkou mlákou, ale aj v iných štátoch sveta. V tom istom čase sa začal aj predaj reklamy a hoci sa tomu zakladatelia spočiatku bránili, dnes je nastavovanie reklamy na základe kľúčových slov – Search engine optimalization, hotovou vedou a základným pilierom úspešného online marketingu.
Medzi najlepšími
V roku 2004 prebehla prvá verejná ponuka akcií na Wall Street, čím získali na ďalší rozvoj spoločnosti takmer 1,7 miliardy dolárov. Z približne tisícky vtedajších zamestnancov sa vďaka uvedeniu akcií na trh stali milionári. Ďalším míľnikom bol napríklad zisk operačného systému Android, kúpa Youtube, Waze, Motoroly či Fitbitu a stále nové ponúkané služby. Dnes si mnohí z nás bez Google máp, Gmailu, prekladača, Google Street a iných virtuálnych pomocníkov, nevieme predstaviť svoj život.
Ľahšie bytie
Existuje iba málo odvetví, v ktorých by ste Google nenašli. Ponúka vyše 270 rôznych servisov a služieb a v oblasti technológií má dnes takú silu, že už sa nestará o to, čo sa deje na sieti, ale sám ju ovplyvňuje. Gigant každý deň pomáha posúvať hranice toho, čoho sme ako ľudstvo schopní, no čo je pre nás ako jednotlivcov dôležitejšie – uľahčuje nám bytie. „Dúfam, že budeme schopní naďalej využívať technológiu tak, aby sme ľuďom poskytovali výhody v ich živote a pri práci,“ povedal pre televíznu stanicu ABC zakladateľ Brin. A my sa na to tešíme.