S prevádzkovateľmi reklám, ktorí bolo ochotní usporiadať si vzťahy s hlavným mestom, uzavrel magistrát zmluvy na odstránenie 655 reklamných zariadení. Mesto zároveň dostalo na spätnom nájomnom viac ako 1,097 milióna eur. Na zvyšných 159 zariadení boli podpísané dočasné zmluvy s komerčným nájmom do roku 2025. "Neskôr tieto reklamy budeme môcť ľahko odstrániť bez zdĺhavých súdnych konaní," poznamenal Vallo.
Keďže hlavné mesto vlastní len menšiu časť pozemkov, na ktorých sa umiestňujú reklamy, a chce ich počet znížiť aj na iných pozemkoch a obmedziť osádzanie nových, pripravilo priamo v územnom pláne reguláciu reklamných stavieb. Mestskí poslanci ju schválili vlani.
Nová regulácia napríklad zakazuje bilbordy väčšie ako 13 metrov štvorcových, úplne zakazuje reklamné stavby v prírodnom prostredí, na nábreží či pri vodných tokoch. V niektorých zónach napríklad stanovuje minimálne rozostupy medzi reklamnými nosičmi.
Okrem toho boli v rámci manuálu verejných priestorov vypracované princípy a štandardy vonkajšej reklamy.