Na jar budúceho roka sa otvára nový projekt Eurovea 2, ktorý je rozšírením pôvodného obchodného centra pri Dunaji. Komplex hlási príchod nových značiek, pričom najväčšie lákadlo predstavuje prvá predajňa írskeho módneho reťazca Primark na Slovensku. Majú pri momentálnej ponuke v rámci hlavného mesta šancu uživiť sa?
Bratislavský kraj disponuje najväčším počtom nákupných centier a retailových parkov, ktorých plocha je v prepočte takmer 600 m² na 1 000 obyvateľov mesta. Budúci rok sa vďaka rozšíreniu stane Eurovea najväčším nákupným centrom na Slovensku a tým sa zvýši spomínaná plocha ešte viac. Na rozlohe 85 000 m² ponúkne návštevníkom 320 obchodov, reštaurácií, barov a kaviarní.
Otázne je, či má šancu sa takýto veľký projekt uživiť, pretože s príchodom krízy ľudia začínajú šetriť a nakupujú oveľa menej. Investor napriek tomu hlási, že už teraz je prenajatých viac ako 80 percent predajných plôch, pričom roky otvorené nákupné centrum predĺžilo nájomné zmluvy s väčšinou existujúcich nájomcov a je tak plne obsadené. „Cieľom je posilniť pozíciu centra ako atraktívnej destinácie pre každodenné nákupy, služby a zábavu. Staviame na tom, čo si zákazníci u nás obľúbili, a to rozširujeme,“ vysvetľuje hovorkyňa centra Katarína Paule.