Nové kino a foodcourt
Súčasťou rozšírenia obchodného domu na brehu Dunaja bude aj príchod nových značiek. Najväčším lákadlom je prvá (dvojpodlažná) predajňa írskeho módneho reťazca Primark na Slovensku. K nemu sa pridáva nová predajňa značky Nike, či obchod Halfprice, kde zákazníci nájdu rôzny módny sortiment za zvýhodnené ceny. Taktiež pribudnú prvé kamenné predajne úspešných online platforiem Modivo a e-obuv.
„Vysoký záujem budúcich nájomníkov si vysvetľujeme tým, že ide o najväčší projekt svojho druhu za posledné roky s atraktívnou polohou v centre mesta, ako aj ideálnou skladbou projektu,“ dodala Paule. V neposlednom rade sľubuje nová Eurovea aj rozšírenie už existujúceho kina. Zo súčasných 9 sál sa stane 17 s kapacitou 2 400 divákov. Do novej časti nákupnej pasáže sa presunie aj celý foodcourt.
Ľudia veria kamenným prevádzkam
Simona Bubánová, marketingová expertka
Existujú dve možnosti, ako môžu prevádzky prežiť napriek kríze. Prvá možnosť je, že budú dobre reflektovať potreby trhu, teda nájdu služby alebo produkt, po ktorom bude dopyt. Druhou možnosťou je, že prevádzky budú musieť konkurovať nižšími cenami. Kým bude dopyt, a zatiaľ je, stále sa budú otvárať nové centrá. Eurovea má navyše ako jediná k dispozícií aj krásny breh Dunaja a kolonádu s reštauráciami. Myslím, že na to, akú obrovskú výhodu majú, ju v marketingu ešte dosť málo využívajú.
Čo pribudne
- Rozšírený, dvakrát väčší foodcourt s plochou 3 700 m2
- Väčšie kiná so 17 sálami a s kapacitou 2 400 divákov
- Nové prevádzky: Primark, JD Sport, Halfprice, Tesco
- Rozšírenie existujúcich obchodov: Calvin Klein Jeans a Calvin Klein Underwear
- Nové kamenné predajne: Modivo, e-obuv