Aj keď sa začína Mirovými slovami „A teraz niečo pre dospelákov, tak vy ostatní hop na iné video“, možno len ťažko predpokladať, že k pesničke sa deti nedostanú. „Cieľovka pre spot sú dospelí ľudia, vo videu nevystupujem ako spevák pre detské publikum, nemám ani svoju žltú košeľu a červený motýlik. Cieľom je, aby sa čo najviac ľudí nad sebou zamyslelo, a keď už si vypijú, aby neobťažovali okolie, nesadali si za volant a správali sa zodpovedne,“ dodal spevák.
Vlna kritiky
Na sociálnej sieti sa spustila vlna kritiky na túto doslova nečakanú spoluprácu. „Bude aj borovička pre deti? Keď si už môžu Mira asociovať aj s produktom, alebo už myslíte dopredu a vychovávate novú generáciu zákazníkov?“ zaznela otázka jedného z komentujúcich túto kampaň, na čo zareagovala aj samotná firma. „Veríme, že k deťom sa naša reklama nedostane. V online priestore, kde Mira vyobrazujeme, sme podnikli všetky dostupné kroky na to, aby sme tých, ktorým nie je reklama určená, ochránili.
Miro Jaroš je tu v úlohe mentora, ktorý edukuje ľudí. Naším cieľom bolo edukovať a zároveň pobaviť dospelé publikum,“ zareagovala firma. O to silnejší je fakt, aké hrozivé nešťastie sa stalo v uplynulých dňoch v hlavnom meste. „To, čo sa nedávno udialo v Bratislave, je obrovská tragédia, ktorej súčasťou bol tiež alkohol. Súcitím s rodinami. Odsudzujem správanie vodičov, ktorí si sadajú za volant opití. Prajem si, aby kampaň, ktorej som súčasťou, ľuďom otvorila oči, aby sme už nikdy nemuseli zažívať bolesť a zlo, ktoré nezodpovednosť spojená s alkoholom spôsobuje,“ dodal Jaroš.