Ako píše portál Startitup, prevádzku dotyčnej reštaurácie kontaktovali a k situácii sa vyjadril prevádzkovateľ. Ten bol z nápisu na taške veľmi pohoršený. „Chceli by sme ako spoločnosť Morbid Fritz veľmi ospravedlniť za popísanú tašku nevhodným a neakceptovateľným textom, ktorú dostal jeden z našich zákazníkov. Situáciu sme riešili, na 100 % to nebol nikto zo zamestnancov našej spoločnosti, ale jeden opitý klient, zákazník ktorý si práve objednával na pulte a na pripravené tašky pre Wolt napísal tieto neakceptovateľné texty,“ vysvetľujú v príspevku.
Ďalej pokračujú: „Naša spoločnosť sa veľmi ospravedlňuje, že sa táto taška dostala až ku klientovi a nevšimol si to nikto zo zamestnancov vzhľadom na veľmi rušnú prevádzku v daný čas, ani kuriér z Woltu. Danú osobu sa snažíme identifikovať a postúpime ďalšie aj právne kroky a nastavíme prevádzku, aby k takýmto veciam už nikdy nemohlo prísť. Naša spoločnosť sa dištancuje od akejkoľvek nenávisti a chceme vyjadriť veľké znepokojenie nad daným činom jednotlivca,“ dodávajú vo svojom vyjadrení.
Pokračovanie na ďalšej strane.