Časť veľkých inzerentov sa obáva, že sa novému vedeniu sociálnej siete nepodarí účinne bojovať so šírením falošných informácií. Niektorí z nich sa tak chystajú pozastaviť či výrazne obmedziť obstarávanie reklamy na tejto sieti. Podľa denníka Financial Times toto rozhodnutie už urobil francúzsky výrobca kozmetiky L ’ Oréal. Spoločnosť to však neskôr poprela.
Pokoj inzerentom nedodáva ani samotný Musk. Ten na svojom konte zdieľal príspevok, ktorý šíril konšpiračné teórie ohľadom útoku na manžela predsedníčky Snemovne reprezentantov Nancy Pelosiovej. Po stretnutí s inzerentmi tento týždeň Musk zverejnil na svojom účte anketu, v ktorej užívatelia môžu hlasovať o tom, či inzerenti majú podporovať "slobodu slova" alebo "politickú korektnosť". Približne 80 percent z 1,7 milióna hlasujúcich zatiaľ vybralo slobodu slova.
Kritici sa obávajú, že pod novým vlastníkom budú obsahy na twitteri menej moderované. Samotný Musk po akvizícii prevádzkovateľa sociálnej siete na konci októbra napísal, že "vták je oslobodený". Reklama pri tom tvorí vyše 90 percent príjmov spoločnosti, za ktorú Musk zaplatil 44 miliárd dolárov (zhruba 1,1 bilióna Kč).