Počet ľudí, ktorí nakupujú na internete postupne rastie. Navyše, v období pandémie si nákupy na internete vyskúšalo veľké množstvo nových zákazníkov, z ktorých mnohí už pri nich aj ostali. „Nákupy na webe objavili aj ľudia, ktorí predtým uprednostňovali kamenné obchody. Množstvo zákazníkov, ktorí využívajú výhody a pohodlie internetového nakupovania sa tak skokovo zvýšil,” hovorí Pavuk.
Spoločnosť DPD sa na sezónu dôsledne pripravila. „Naše kapacity posilňujeme tak, aby sme koncoročný nápor zákazníkov bez problémov zvládli. Pri spracovaní veľkého množstva zásielok nám pomôže aj nová automatická linka, ktorú sme spustili v Bratislave počas minulého roka. Dokáže spracovať až 10-tisíc zásielok za hodinu,” hovorí Peter Pavuk. DPD napriek tomu odporúča, aby si zákazníci nenechávali nákupy na poslednú chvíľu.
Do Vianoc spoločnosť doručí všetky zásielky, ktoré budú odovzdané na prepravu do 20.decembra. To znamená, že zákazník, ktorý chce mať istotu, že všetky darčeky dorazia včas pod vianočný stromček by mal svoje objednávky v internetových obchodoch ukončiť pred týmto dátumom. “V posledných dňoch pred sviatkami však odporúčam nakupovať iba v overených e-shopoch, ktoré majú tovar na sklade,” dodáva Peter Pavuk.