V JOJ GROUP ste zmenili pozíciu, z finančného riaditeľa ste sa stali generálnym. Aké budú vaše prvé kroky v novej funkcii?
- Vo funkcii som prvý deň. Ďalšie dni budem venovať stretnutiam s kľúčovými ľuďmi – zamestnancami, externými spolupracovníkmi, obchodnými partnermi a na ich základe budem robiť ďalšie rozhodnutia.
Aké sú vaše priority?
- Moje priority sú jasné! V prvom rade by sme chceli zvýšiť sledovanosť našich štyroch staníc a splniť záväzky voči klientom. Dôležité je aj to, aby zamestnanci skupiny JOJ vedeli, že sú pre zamestnávateľa dôležití a boli motivovaní a spokojní vo svojom pracovnom prostredí.
Je tu možnosť, že jedným z vašich krokov bude zrušenie televízie WAU alebo Senzi?
- My stanice rozhodne rušiť nebudeme, práve naopak, chceme ich podporiť. PLUS-ka dosahuje čísla kvalitnej trojky na trhu, programovo plánujeme posilniť televíziu WAU zameranú najmä na ženskú cieľovú skupinu.
Posledné mesiace sa udialo v televízii viacero personálnych zmien. Budete v nich pokračovať po vašom nástupe?
- Výrazné personálne zmeny neočakávam.
Padla prvá obeť
Nový generálny riaditeľ Jojky Marcel Grega sa vo svojom kresle nestihol ani ohriať a už padajú prvé hlavy. Vo funkcii kreatívneho producenta končí dlhoročný zamestnanec Michal Masár, ktorý stál aj za najkontroverznejšími projektmi Jojky.
V televízii pôsobil ako dramaturg, spolupracoval na projektoch Česko Slovensko má talent, Panelák, Súdna sieň, Mama, ožeň ma, Farmár hľadá ženu, Bučkovci, Hotel Paradise. „Michal Masár sa rozhodol pôsobiť na voľnej nohe a zužitkovať tak svoje dlhoročné pracovné skúsenosti kreatívneho producenta na celom mediálnom trhu,“ povedala hovorkyňa Lucia Kulihová.