Medzi faktory, ktoré urobili luxusný priemysel odolnejším, patrí širšia zákaznícka základňa, ako aj pevnejšie vzťahy medzi značkami a spotrebiteľmi, ktoré sa rozvíjajú aj prostredníctvom sociálnych médií.
Najvýkonnejšie sú vyspelé trhy v Spojených štátoch a Európe, pričom každý z nich rastie približne o štvrtinu. Očakáva sa, že tržby v USA tento rok dosiahnu 113 miliárd eur, zatiaľ čo Európa s obratom 94 miliárd eur sa stane druhým najväčším trhom na svete.
Zánik ruského trhu po sankciách zo strany Západu mal "takmer nulový vplyv", tvrdí štúdia Bain. Tento trh predstavoval totiž len 2 % tržieb pred vojnou na Ukrajine.
Čínski spotrebitelia sú silnými ťahúňmi predaja luxusného tovaru, aj keď sa ich celkový vplyv znížil v dôsledku blokád. Ale objavili sa nové silné trhy vrátane Južnej Kórey a Mexika.