Mestská strana Team Bratislava v reakcii pre TASR uviedla, že jej kampaň bola charakteristická dostupnosťou a transparentnosťou výdavkov s ňou spojených už v čase volebnej kampane. Tvrdí, že na svojom webe zverejňovala detailne prehľad svojho financovania. Príspevky a výdavky podľa podpredsedníčky strany Gretky Pavlovovej zverejňovali nad rámec zákona.
"Rovnako transparentne sme komunikovali aj našich darcov, ktorých dary sme v reálnom čase zverejnili na webovej stránke," podotýka Pavlovová. Na otázku, či sa primátor ani po týchto voľbách necíti by nijako zaviazaný skupinám, i finančným, ktoré jeho kampaň podporili, odpovedala, že "žiadni z podporovateľov z kampane nemôžu mať obchodný vzťah s mestom".
Tohtoročný volebný súboj o hlavné mesto podľa TIS zároveň názorne ukázal nedostatky v pravidlách volebného zápolenia. Už druhýkrát sa podľa organizácie ukázalo, že limit kampane 250.000 eur je pre Bratislavu "pritesný". Limit bol prelomený aj v roku 2018. Naplno sa tiež podľa organizácie prejavilo zvýhodnenie politických strán oproti nezávislým kandidátom. Obaja najsilnejší kandidáti o kreslo primátora Bratislavy mohli totiž teoreticky minúť ešte oveľa viac. "Pretože ich strany 1,5-miliónový limit pre spojené voľby zďaleka nevyčerpali," dodal TIS.