Prvý úsek severného obchvatu Prešova je procesne, funkčne a systémovo nastavený tak, že aj keď sú tam problémy, tie sa riešia a nie sú zásadného charakteru. Jacko je preto presvedčený, že stavbu odovzdajú verejnosti do užívania v lete. Ide podľa neho o stavbu, ktorá celoslovensky najviac napreduje.
Naopak, najťažšie je to podľa šéfa NDS so stavebnými prácami na úseku diaľnice D1 Lietavská Lúčka - Dubná Skala, vrátane tunela Višňové. Ak sa dokončí, bude zatiaľ najdlhším tunelom v Slovenskej republike v dĺžke 7,5 kilometra. Nový zhotoviteľ postupuje podľa Jacka naozaj štandardne, ako na stavbe má fungovať stavebná spoločnosť. "Ale vychádzajú nové veci od nového zhotoviteľa, ktoré musíme ad hoc a urgentne riešiť," doplnil.
Medzi najťažšie patrí podľa šéfa diaľničiarov aj stavba obchvatu Ružomberka v úseku Hubová - Ivachnová, vrátane tunela Čebrať. NDS ju vysúťažila ešte v roku 2013. "Netrvá to preto tak dlho, že si to Národná diaľničná spoločnosť nevedela zariadiť, ale určitými obštrukciami alebo neštandardnými krokmi bývalého zhotoviteľa a potom vysúťaženie nového zhotoviteľa, proste sa stavba natiahla," priblížil Jacko.
Pri hodnotení stavebných prác na rozostavaných investičných projektoch NDS konštatoval, že niekedy sa cíti ako štatutár právno - advokátskej spoločnosti. "Žiaľbohu musíme aj tieto veci robiť, lebo všetko je to v zmluve, všetko je to v nejakých dohodách," dodal šéf diaľničiarov.