V poštovej schránke už žiadne letáky od Tesca. Jeden z najväčších obchodných reťazcov na Slovensku sa rozhodol pre ich úplné zrušenie. O tomto kroku informuje na svojej webovej stránke. „Od januára končíme s distribúciou promočného letáka vo fyzickej podobe do domácností, čo ročne prinesie úsporu 1 700 ton papiera. Posledný papierový leták si nájdu zákazníci vo svojich schránkach prvý januárový týždeň. Zákazníkov chceme motivovať, aby sa zaregistrovali v našej Clubcard aplikácii, ktorá im pomôže odomknúť výhodné ponuky ušité im na mieru,“ informuje marketingová riaditeľka Tesca Diana Golanová.
Reťazec už v predchádzajúcom období postupne znižoval množstvo letákov. Najprv bola v marci 2022 zrušená distribúcia pre Bratislavu a Košice, v októbri prestalo Tesco tlačiť letáky pre svoje predajne. „Náklady, ktoré ušetríme pozastavením tlače letáka a prechodom na digitálnu formu, investujeme do ponuky pre zákazníkov,“ dodáva Golanová.