Profesor Daniel C. Richardson však tvrdí, že náchylnosť kupovať si veľké a športové auto má každý muž, ktorého zmanipulujete na presvedčenie, že jeho penis nie je veľký. Aj keď nie je zároveň malý.
„Zistili sme, že keď boli muži manipulovaní, aby mali pocit, že majú relatívne malý penis, hodnotili športové autá ako žiadanejšie, než keď sa cítili relatívne dobre obdarení, a že tento efekt bol najvýraznejší u mužov starších ako tridsať rokov,“ uvádzajú autori výskumu s názvom Malé penisy a rýchle autá - profesor Daniel C. Richardson, doktor Joseph Devlin, doktor John S. Hogan a doktor Chuck Thompson.
Autori, z ktorých väčšina pôsobí na Londýnskej univerzite, vo vysvetlení k svojej štúdii uvádzajú: „V tomto experimente sme manipulovali s tým, čomu muži verili ohľadom svojej vlastnej veľkosti penisu v porovnaní s ostatnými. Poskytli sme im nepravdivú informáciu, že priemerná veľkosť penisu je väčšia, než v skutočnosti je, s odôvodnením, že títo muži budú mať v priemere pocit, že relatívne a subjektívne je ich vlastný penis menší; v porovnaní s tými, ktorým bolo povedané, že priemerná veľkosť penisu je menšia ako skutočný priemer. Potom sme ich požiadali, aby ohodnotili, ako veľmi by chceli vlastniť športové auto. Tieto fakty a otázky boli ukryté medzi ostatnými položkami poskytujúcimi informácie a žiadajúcimi o hodnotenie produktov, takže naša hypotéza bola pred účastníkmi maskovaná. Zistili sme, že muži, a najmä muži starší ako tridsať rokov, hodnotili športové vozidlá ako žiadanejšie, pokiaľ im bolo dané najavo, že majú malý penis.“