Ani táto prevádzka však nie je bez problémov a zubačka už veľakrát nepremávala aj niekoľko dní, alebo náhle ostala stáť na trati. Naposledy uplynulú nedeľu. V čom je problém? Keď v októbri 2018 podpísali kompetentní zmluvu so švajčiarskou firmou Sadler na dodávku piatich hybridných súprav, všetci sa tešili.
Prvá prišla v januári 2020 a počas leta mala voziť cestujúcich. Lenže prvé testy na vynovenej trati Tatranská Štrba - Štrbské Pleso sa začali až vo februári 2022 a cestujúci sa na trať dostali o 10 mesiacov neskôr. Odvtedy zubačku už niekoľkokrát odstavili.
Redakcii Nového Času to potvrdila cestujúca Anna, ktorá to zažila na vlastnej koži: „Zubačka sa z nepochopiteľných príčin zrazu zastaví na trati, potom je zasa preťažená a ,nadbytoční ľudia‘ musia vystúpiť. V nedeľu 8. januára zasa nepremávala, lebo zamrzli troleje. A musela nastúpiť náhradná autobusová doprava.“