Vo vedení kreatívnej agentúry, ktorá zbiera ocenenia z celého sveta, pracuje Anna Ölvecká druhý rok. Cesta do sveta reklamy však vôbec nebola jednoznačná. Isté je, že Anička nikdy nemala ďaleko ku komunikácii. Obdobie štúdia na gymnáziu v Nových Zámkoch bolo prevažne o experimentovaní a skúšaní nájsť vlastnú budúcu cestu životom.
„Závidela som spolužiakom, ktorí presne vedeli, že chcú ísť na medicínu či študovať operný spev, alebo sa venovať športu,“ zablúdi v spomienkach do stredoškolských čias. „Mala som pätnásť a cítila som sa úplne stratená. Bolo to obdobie bez mobilných telefónov a na internet sa chodilo do internetových kaviarní,“ podotkne.
Časom šikovná študentka využila možnosť redakčne prispievať do regionálnych médií aj do celoslovenských novín. „V tom čase vzniklo viacero nových slovenských vydavateľstiev, a tak o možnosti uplatniť sa nebola núdza. Pravdou je, že žiadne z nich už neexistujú,“ pousmeje sa Anička a pokračuje: „Vďaka práci redaktorky popri štúdiu na gymnáziu som mala možnosť robiť rozhovory s mnohými slovenskými i českými umelcami či športovcami. Najviac mi v pamäti utkvela možnosť vyspovedať československú motoristickú legendu, pána Karla Lopraisa († 72), niekoľkonásobného víťaza Rely Paríž - Dakar na nákladných automobiloch.“