„U nás dobré skutky nekončia posledným mesiacom v roku, ale pokračujú aj po ňom,“ hovorí Samuel Machajdík, hovorca Kaufland Slovensko a upresňuje: „V rámci aktuálneho projektu s Kaufland Card by sme radi podporili obnovu krajiny okolo nás, návrat detí do rodín i záchranu ľudských životov. Pomôcť s rozdelením darovanej sumy nám môžu aj naši zákazníci.“
Hlasovať môžete ešte posledné dva dni
Pokiaľ chcete urobiť dobrý skutok aj vy, stačí, aby ste boli majiteľom Kaufland Card a v období od 12.1. do 1.2.2023 využili svoje body na hlasovanie. Po aktivácii špeciálnych kupónov, ktoré spoznáte podľa názvu a loga, môžete hlasovať za vybrané organizácie – či už za jednu alebo všetky tri. Na aktivovanie jedného kupónu stačí mať na karte 25 vernostných bodov, pričom jeden kupón znamená jeden hlas.
Podporiť môžete tri celoslovenské organizácie - či už si zvolíte Nadáciu Ekopolis, zameranú na ochranu a obnovu prírody, občianske združenie Návrat, pomáhajúce rodinám a deťom z detských domovov, alebo svojim výberom pomôžete zvýšiť počet život zachraňujúcich defibrilátorov pre OZ Záchrana, môžete sa spoľahnúť, že pomoc skončí v správnych rukách.
• Nadácia Ekopolis „premení“ získané finančné prostriedky prostredníctvom iniciatívy Sadíme budúcnosť na stromy, ktoré prinesú ovocie, poskytnú tieň, zachytia potrebnú vlahu a vytvoria priateľské prostredie pre mnohé rastliny i živočíchov.
• Vďaka podpore združenia Návrat prispejete k tomu, aby všetky deti vyrastali v rodinách, a nie v detských domovoch. Návrat hľadá bezpečný domov pre opustené deti a náhradné i biologické rodiny ďalej sprevádza na ceste láskyplného rodičovstva.
• Spolupráca Kauflandu s OZ Záchrana je doslova „srdcovou“ záležitosťou. Spoločne s Operačným strediskom zdravotníkov a záchranárov a Komorou záchranárov pomáhajú po Slovensku rozmiestňovať život zachraňujúce defibrilátory.
Kaufland pomáha po celý rok
Po ukončení hlasovania reťazec na základe záverečného poradia rozdelí celkovú sumu medzi všetky tri organizácie. Či už ide o podporu obnovy životného prostredia a prírody, pomoc rodinám a deťom alebo záchranu ľudských životov, tieto oblasti sú spoločnosti Kaufland mimoriadne blízke.
Aj preto ich okrem aktuálne prebiehajúcej kampani podporuje pravidelne, a to v rámci dlhodobých aktivít, do ktorých zapája aj svojich zákazníkov.