O túto smutnú správu sa podelila so svojím tímom MLM a niektorí ju dokonca povzbudzovali, aby využila túto diagnózu vo svoj prospech. Spočiatku sa jej návrh nepozdával, no po chvíľke presviedčania od kolegýň, sa to rozhodla urobiť. Začalo to pri zamestnancoch, na ktorých tlačila, aby zvýšili svoje predaje, čím by rástol zisk aj jej. Ako zámienku im dávala, že novonadobudnuté peniaze použije pre výskum rakoviny. Neskôr sa táto taktika "ľútosti" rozšírila aj na samotných zákazníkov. „Aký človek by si nekúpil očný krém za 50 dolárov s vedomím, že pár dolárov z predaja by pomohlo niečomu dobrému?" vysvetľuje Emily.
Vina sa začala v Emily prebúdzať, keď si uvedomila, že to, čo urobila, nebolo užitočné ani charitatívne. V roku 2017 jej bola opäť diagnostikovaná rakovina. „Konečne som však pochopila, čo som urobila a prečo to bolo nesprávne, pričom som stále pozorovala, že podobné taktiky sa používajú všade okolo mňa vo svete MLM," dodáva. Emily teraz verí, celý systém MLM sa spolieha na využívanie zraniteľnosti ľudí. Po tejto skúsenosti nedokázala zotrvať v tomto biznise a svoje podnikanie ukončila. Rovnako sa jej polepšilo aj zdravotne.