Meno jednej z najúspešnejších slovenských speváčok je dozaista lákadlom pre množstvo firiem, ktoré túžia po úspešnej reklame. Miesto v Darinom diári sa malo podľa týždenníka Plus 7 dní ujsť i firmám, ktoré mali byť chránencami vtedajšieho riaditeľa Národnej kriminálnej agentúry (NAKA) Bernarda Slobodníka. V spletitej kauze má mať prsty Peter Petrov, ktorý mal daným firmám pomôcť napĺňať reklamný priestor v ženami zbožňovanom diári. O machináciách vypovedá expolicajt Marián Kučerka, ktorý sa ukrýva v Bosne a Hercegovine.
Podľa zistení týždenníka si mal podnikateľ Petrov kúpiť reklamný priestor v Darinom diári a ďalej ho zobchodovať svojim klientom na základe faktúr, ktoré sa objavujú v spisoch NAKA. Podľa kajúcnika Kučerku mal dať Bernard Slobodník daným firmám echo o blížiacej sa daňovej kontrole.
Nový Čas oslovil speváčku, ktorá Slovenkami húfne kupované diáre vydáva už niekoľko rokov. Jej reakciu a viac o kauze sa dočítate v piatok v Novom Čase!