„Keď som pred ním v diári listoval, zbadal som tam rôzne spoločnosti, medzi ktorými bol aj Slovanet. Spýtal som sa, či to myslí vážne, že optimalizuje DPH aj takejto spoločnosti. Na to Petrov uviedol, že to robí pre všetky spoločnosti, ktoré sú tam uvedené, s tým, že Béďo (Bernard Slobodník. pozn. red.) o tom vie.“ Petrov pre Plus 7 dní potvrdil, že od Dary, ale aj od iných umelcov v minulosti prostredníctvom vlastných alebo sebe blízkych firiem kúpil reklamný priestor, ktorý mal vraj následne predať priamo alebo nepriamo rôznym obchodným partnerom.
V ďalších vyjadreniach však tvrdí, že k zobchodovaniu posledného diára neprišlo a on vlastne zverejnil logá firiem bez ich vedomia. „Vo vzťahu k diáru na rok 2021 by som chcel uviesť, že keď som nadobudol reklamný priestor, nebol následne ďalej nijako zobchodovaný ani poskytnutý spoločnostiam,“ povedal Petrov, ktorý dodáva: „Dané spoločnosti nedali mojej osobe ani žiadnej z mojich spoločností žiadny štatút na použitie ich loga, názvu alebo obchodného mena v súvislosti s týmto produktom a nemali o tom žiadnu vedomosť a nebol medzi nami na takéto použitie dohodnutý právny vzťah. Toto moje konanie vyplynulo len z mojej slobodnej a nezištnej myšlienky.“