Vraj veľká hodnota
Sulík celú návštevu obhajoval aj tým, že bude mať pre turistický ruch a propagáciu Slovenska veľkú cenu. „Takáto reklama môže mať hodnotu až 100-tisíc eur,“ vyratúval. Šéf SaS pripomínal, že zo štátneho rozpočtu ide len minimum peňazí - do dvetisíc eur na technický tím.
„Toto je jeden zo spôsobov, ako dostať Slovensko do sveta prirodzene a bez nákladov. Výdavky spojené s návštevou hradia zariadenia, ktoré rodina navštívi, pretože je to pre ne tá najlepšia reklama,“ dodal. Sulík už v čase nakrúcania čelil kritike, že sa venuje milionárskej rodine, prvá epizóda ukazuje, že ju minimálne na začiatku sprevádzal na každom kroku a nezabudol mať oblečenú polokošeľu s veľkým logom SaS.
Nehodné ministra
Tomáš Koziak, politický analytik