Úrad ďalej uviedol, že zatiaľ čo v počas roka 2019 boli voči subjektom skupiny iClinic doručené tri podnety na vykonanie dohľadu nad správnym poskytovaním zdravotnej starostlivosti, v roku 2020 to boli dva podnety, v roku 2021 sa počet podnetov zvýšil na 14 a v minulom roku to bolo 26 podnetov.
Z celkového počtu 45 podnetov bolo doteraz uzavretých 25 prípadov, "z ktorých bolo v 14 prípadoch zistené porušenie povinnosti poskytovať zdravotnú starostlivosť správne a/alebo viesť zdravotnú dokumentáciu správne, t. j. miera opodstatnenosti podnetov je aktuálne približne na úrovni 56 percent". Bežná miera opodstatnenosti podnetov vo vzťahu k poskytovaniu zdravotnej starostlivosti a služieb súvisiacich so zdravotnou starostlivosťou sa podľa úradu pohybovala v rokoch 2019 až 2021 na úrovni 15 až 18 percent.