Podľa spoločnosti Meta bude táto služba primárne zameraná na tvorcov obsahu, ktorí sa na na Facebooku a Instagrame snažia rozšíriť svoju prítomnosť. Časom sa môže táto služba upraviť. Určená bude pre fyzické osoby nad 18 rokov, nie pre firmy. Účty, ktoré už sú overené, zatiaľ zmeny nečakajú.
Podobnú službu chcel na Twitteri vlani zaviesť aj Elon Musk. Jeho prvotná snaha sa skončila neúspechom, keď túto sociálnu sieť zaplavili falošné účty. To vydesilo spoločnosti, ktoré tieto platformy využívajú na reklamu. Musk bol preto nútený službu pozastaviť a v decembri ju opäť v tichosti zaviedol.
Facebook pomohol s vybudovaním modulu veľkých internetových platforiem súčasnosti, ktoré zbierajú dáta svojich užívateľov. Predávajú ich potom pre personalizované reklamné účely, zatiaľ čo užívatelia majú prospech z "bezplatných" služieb.
Facebook na svojej hlavnej stránke dlhodobo tvrdil, že "je zadarmo a vždy bude". V roku 2019 spoločnosť od tohto sloganu v tichosti ustúpila. Podľa odborníkov to urobila, pretože pre hodnotu osobných údajov jej užívateľov nebola nikdy zadarmo.