V stredu o tom informovala manažérka pre vzťahy s verejnosťou zo spoločnosti Profesia Nikola Richterová. Keď uverejnila firma ponuku práce v januári či februári, získala v priemere 17 životopisov, vyplýva z analýzy pracovného portálu. V priemere viac ako 15 uchádzačov zareagovalo na ponuku práce naposledy počas predvlaňajšieho prvého štvrťroka.
Keď uverejnil zamestnávateľ ponuku práce, ktorá spadala pod žurnalistiku a médiá, od uchádzačov získal v priemere 42 životopisov (CV). V rovnakom období vlani bol priemerný počet odoslaných CV 29, uviedla Richterová.
Počet ponúk na pracovnom portáli bol v médiách pritom v posledných dvoch rokoch veľmi podobný. Kým v minulom roku uverejnili firmy počas januára a februára 293 ponúk v uvedenom sektore, v tomto roku išlo o 260 pracovných inzerátov.