"Výskumný tím University College Prague sa dlhodobo venuje v Čechách aj na Slovensku analýze online marketingu, sociálnych sietí a online médií. Po zvážení prínosov a rizík pre reputáciu vzdelávacej inštitúcie sme sa rozhodli pre tzv. sociálny experiment, ktorý nemá na Slovensku obdobu. Rozhodli sme sa zorganizovať dobrovoľnú prednášku pre študentov s úspešným influencerom, ktorý ale do istej miery môže polarizovať spoločnosť. Po dlhších diskusiách sme sa rozhodli osloviť p. Zuzanu Strausz Plačkovú, ktorá patrí k najúspešnejším slovenským influencerom a zároveň sa jej podarilo vytvoriť business model podnikania na sociálnych sieťach, ktorý od nej kopírujú aj iné úspešné osobnosti," píše v stanovisku Denis Melas, MSc., zástupca generálneho riaditeľa University College Prague.
Ako ďalej uvádza: "Po odsúhlasení si podmienok spolupráce a vopred stanovených kritérií vedeckého výskumu sme zverejnili pozvánku na prednáškovú besedu na vopred stanovený časový limit 24 hodín. Následne sme aj v rámci komunikačného oddelenia mali za úlohu sledovať, akým spôsobom a v akom časovom slede sa bude predmetná informácia šíriť k našim študentom a verejnosti. Zároveň bol nastavený jasný výskumný proces, kedy všetky informácie zo strany vysokej školy boli dostupné iba prostredníctvom sociálnych sietí a internetových médií, ktoré sa rozhodli o tom svojvoľne informovať."