Reakcie skúmali 2 týždne
"Počas celého dvojtýždňového obdobia od zverejnenia prednášky až po jej samotné uskutočnenie, sme merali viacerými analytickými nástrojmi šírenie tejto správy v online priestore, jej dopad na návštevnosť našich sociálnych stránok a webu a takisto sme analyzovali, aké emócie vyvolala táto prednáška vo verejnosti, ako aj u študentov University College Prague. Je dôležité zdôrazniť, že celý výskum prebiehal bez akéhokoľvek ovplyvňovania mienky študentov alebo verejnosti, aby neprišlo k skresleniu výsledkov."
Samotná škola vyhodnotila Plačkovej prednášku ako úspech a rovno sa jej aj poďakovala. "V neposlednom rade by sme chceli poďakovať aj p. Zuzane Strausz Plačkovej, ktorá aj napriek plnému harmonogramu súhlasila s týmto experimentom na tému guerilla marketing a zároveň prišla na besedu s našimi študentmi," dodal Melas.