Informácia vyvolala búrlivé reakcie, keďže cestujúci by museli nastupovať na exteriérových zastávkach. Dôvodom je, ako inak, šetrenie. Podľa spoločnosti HB Reavis, ktorá stanicu prevádzkuje, však ceny nie sú natoľko vysoké, aby kvôli tomu museli obmedzovať komfort cestujúcich. Je možné, že by sa zo stanice stali prechodne sklady?
Autobusová stanica Nivy nie je ešte otvorená ani dva roky a už sa uvažuje o tom, že by na nej niektoré linky prímestskej autobusovej dopravy nezastavovali. Podľa BSK dôvodom je racionalizácia nákladov, zefektívnenie prevádzky a šetrenie kilometrov. „Kraj zvažuje pri niektorých spojoch alebo linkách ich presmerovanie na iné zastávky v tesnej blízkosti autobusovej stanice alebo pri niektorých spojoch ich ukončenie na inej významnej zastávke,“ informovala hovorkyňa BSK L. Forman.
Developer HB Reavis, ktorý stanicu Nivy postavil, aj Slovak Lines, ktorý je jej správcom, však s takýmto postojom nesúhlasia. „Ako developer autobusovej stanice považujeme za nešťastné, že po dlhých rokoch verejných diskusií o potrebe moderných centrálnych staníc pre verejnú dopravu v hlavnom meste, tak autobusovej, ako aj železničnej, sa dnes plánuje opätovné vyhnanie cestujúceho späť do nekomfortu exteriérových zastávok,“ uviedla Beáta Móriová, marketingová manažérka HB Reavis s tým, že doteraz neboli Slovak Lines ani HB Reavis súčasťou rokovaní medzi Arrivou a BSK.