Kým jazdíte komótne, môže sa zdať riadenie preposilované okolo stredovej polohy, no keď trochu prikúrite pod kotlom, pocit sa vytratí. Od tohto momentu budete čoraz rýchlejší aj napriek podvyživenému motoru, pretože sa môžete sústrediť, aby ste udržali tempo a nestratili rytmus. To je správna chvíľa, aby ste využili veľké kovové pádla pod volantom. Ak totiž chcete ladiť stopu a nestrácať drahocenné desatiny sekundy, musíte prebrať taktovku nad 7-stupňovou automatickou prevodovkou a mať zapnutý režim Dynamic.
Ovládne mesto
Alfa predviedla, že netreba stovky koní, aby ste si to za volantom dosýta užili, no trochu vyšší výkon by to predsa len chcelo. V meste, kde sa bude taliansky crossover vyskytovať najčastejšie, ho však potrebovať veľmi nebudete. Tu sa hrá s inými kartami a Tonale má pár tromfov v rukáve. Ťažko vybrať, či bude esom spotreba niečo vyše 6 litrov, komfort alebo priestranný a kvalitne spracovaný interiér...
Alfa Romeo Tonale eHybrid
- Motor: R4
- Výkon: 130 koní
- Max. krútiaci moment: 240 Nm
- Zrýchlenie 0 - 100 km/h: 9,6 s
- Max. rýchlosť: 200 km/h
- Cena: 45 100 €