Ako informoval portál Wales Online, Lindsey si pre svoju dcérku objednala od firmy Amazon detské cumlíky. Nad kvalitou tovaru sa najprv dlho nezamýšľala, verila totiž, že sa na tom nedá nič pokaziť. Avšak to, čo jej prišlo domov, musela okamžite reklamovať.
Cumlíky sa do rúk malej Arie nakoniec ani nedostali. Jeden z nich bol tak poškodený, že by sa s ním mohla udusiť. Ale to nebolo zďaleka to najhoršie. Podľa rozčúlenej mamičky tovar vyzeral tak, ako keby ho už nejaké dieťa pár týždňov používalo. Vo vnútri videla zaschnuté sliny, ktoré zapáchali. Lindsey pri predstave, čo všetko sa mohlo stať, keby si vážnu chybu nevšimla, okamžite vytočila zákaznícky servis.
Pani, ktorá reklamáciu vybavovala, sa Lindsey ospravedlnila a vrátila jej plnú sumu za výrobky, čo bolo 6, 85 libry. Ako bonus jej ponúkla darčekovú poukážku na sumu 5 libier. To jej však nestačilo. Znepokojená mamička považovala takéto jednanie za nedostatočné. Po opätovnej sťažnosti nakoniec od Amazonu dostala ďalších 25 libier.