Reč je o známej značke Tupperware. V kríze sa ocitla po tom, ako jej akcie klesli o takmer 50%. Za možný dôvod tohto obrovského prepadu sa uvádza neschopnosť firmy prilákať mladších zákazníkov. Vo svojom poslednom vyhlásení Tupperware uviedla, že má značné pochybnosti o tom, či budú schopní vôbec pokračovať v činnosti. O skutočnosti informoval portál Daily Mail.
Nie je to však prvý raz, čo sa firma ocitla v neľahkej situácii. V problémoch tápa už posledné roky. V snahe vyrovnať sa novej konkurencii dokonca zmenili svoj imidž, no dopyt po ich produktoch stále klesal. Aby sa udržali na trhu, nutne potrebujú nájsť chýbajúce financie. Bez nich im hrozí zánik. Pri hľadaní prostriedkov im pritom neprekáža ani ukrojiť z nákladov. Firma totiž prehodnocuje znížiť pracovnú silu a portfólio nehnuteľností.
Generálny riaditeľ firmy, Miguel Fernandez, vo vyhlásení uviedol: „Spoločnosť robí všetko, čo je v jej silách, aby zmiernila dopady nedávnych udalostí, a preto podnikáme okamžité kroky na získanie dodatočných prostriedkov a riešenie našej finančnej situácie.“ Firme dokonca hrozí vyradenie z newyorskej burzy. Za posledný rok ich akcie klesli o neuveriteľných 90%!
Podnik sa teraz snaží osloviť mladších zákazníkov a presvedčiť ich, že jeho produkty sú udržateľné. Práve preto začali do svojho sortimentu zaraďovať materiály ako sklo, nehrdzavejúcu oceľ a niektoré produkty vyrába z použitého zmiešaného plastového odpadu, ktorý by inak skončil na skládke. Fernandez tiež tvrdil, že ich produkty pomáhajú znižovať plytvanie potravinami tým, že zabezpečujú skladovanie zvyškov. Ako dopadne ikonický výrobca plastových nádob je nateraz otázne.