"Bola to škoda vo výške viac ako 1000 libier (1128 eur). Teraz prebehli viac ako tri týždne a ja sa hnevám ešte viac. Nechala som tašku na Tenerife aj všetko moje oblečenie. Bolo to smutné. Je to skôr o tom, ako som sa cítil; ísť k stolu, ktorý bol prázdny a nikto tam nebol, a nemal som možnosť sa s niekým skutočne porozprávať. Vôbec som necítil podporu," vracia sa smutne v čase Chou.
Londýnske letisko Gatwick uviedlo, že agentov pre manipuláciu s batožinou vymenúvajú jednotlivé letecké spoločnosti, takže nie je na nich, aby sa k tomu vyjadrovali.
Letecká spoločnosť však po nepríjemnom incidente predsa len nezostala ticho. „Veľmi nás mrzí poškodenie batožiny pani Limovej počas tranzitu a jej skúsenosti s príletom na Tenerife. Vieme, aké dôležité je, aby si zákazníci boli istí, že o ich veci je dobre postarané, keď s nami cestujú, a preto to naliehavo prešetrujeme s našimi partnermi pre pozemnú obsluhu v Londýne, Gatwicku a Tenerife. V zriedkavých prípadoch, keď sa taška poškodí, odporúčame zákazníkom, aby si svoju poškodenú tašku reklamovali, a preto kontaktujeme pani Lim, aby sme potvrdili, že jej reklamácia sa spracováva, a poskytneme gesto dobrej vôle, aby sme sa ospravedlnili za spôsobené nepríjemnosti," uviedol hovorca. Zdá sa teda, že Kim zatiaľ neostáva nič iné len čakať, ako sa nepríjemná udalosť vysvetlí.