"Recepčná podala úplne neznámemu človeku kľúč od mojej izby. Mohol som byť zabitý, ale hotel odmieta akceptovať vážnosť situácie," hnevá sa Mason, ktorému by ani vo sne nenapadlo, že niečo také sa môže stať.
Ešte viac rozčúlený Mason ráno posunul svoju sťažnosť manažmentu, ale tvrdí, že ponúkaná kompenzácia, vrátenie peňazí za izbu a barovú kartu z predchádzajúcej noci, nestačí na to, aby nahradila to, čo sa stalo.
Mason, ktorý sa spoločnosť chystá žalovať kvôli incidentu, povedal: „Kde sú zavedené ochranné alebo bezpečnostné opatrenia na ochranu hostí? Muži môžu byť v takýchto situáciách rovnako zraniteľní ako ženy."
„Bol to hrozný zážitok a niečo, čo sa vo mne bude držať navždy. Už som vyhľadal právne zastúpenie a pripravujem sa žalovať hotelový reťazec. Musia za to zobrať zodpovednosť,“ dodal Mason. Spoločnosť bola Mirrorom požiadaná o vyjadrenie, zatiaľ bezúspešne.