Rozdiel je len v tom, že Bubán sa o reklame dopočul len nedávno, ale od speváčky si recenzie na ne pýtajú ľudia už mesiace. Obaja však tvrdia, že ide o veľké klamstvo, ktorým chcú podvodníci vymámiť peniaze.
Fejková reklama je prezentovaná v podobe zázračného príbehu výrazného schudnutia speváčky Anabely Mollovej. Bola vraj „zúfalka“, ktorá nevedela, ako na to, a stal sa zázrak. Jedného dňa stretla Miloša Bubána, ktorý vyvinul fantastické kvapky na chudnutie a vďaka nim zhodila úžasných 40 kilogramov. Pravda je však taká, že Anabela síce schudla, ale poctivým cvičením a zdravou stravou. „Kontaktuje ma veľa ľudí a ja každému odpisujem, že moje meno bolo zneužité a žiadne kvapky na chudnutie som nikdy neužívala,“ povedala pre Nový Čas. Miloš Bubán rovnako tvrdí, že s tým nemá nič spoločné.
„Vyzerá to, akoby som sa zapredal pre peniaze reklame, ale ja som sa o tom dozvedel len včera, upozornili ma na to známi, pýtali sa, či to naozaj funguje. Bol som z toho úplne zúfalý,“ priznal nám. „Je to tmárstvo, zneužitie dobrého mena. Chcem, aby ľudia vedeli, že s tým nemám nič spoločné a nedali sa oklamať a nenechali si vyháňať peniaze z vrecka,“ vysvetlil s tým, že trestné oznámenie podávať nebude. Veď na koho vlastne? „Z toho, čo som videl, to vyzerá na nejaké cyperské stránky,“ dodáva znechutene Bubán.