"V mestských častiach a oblastiach, kde situácia s parkovaním nie je aktuálne problematická, zatiaľ nepristupujeme k plánovaniu zón," konštatuje magistrát. Zmeny do budúcnosti v tomto smere však bratislavský magistrát nevylučuje. "Hlavné mesto zostáva v úzkej komunikácii so všetkými 17 mestskými časťami a načúva ich potrebám," odkazuje mestská samospráva.
Hlavné mesto zároveň do budúcnosti nevylučuje ani prípadné zmeny v niektorých cenách. Medzi opakujúce sa pripomienky, ktoré hlavné mesto dostalo, patrilo napríklad aj zvýšenie ceny parkovacieho lístka a ceny prvej rezidentskej parkovacej karty. "Potenciálne zvýšenie úhrady za parkovanie bude predmetom úpravy budúcej novelizácie všeobecne záväzného nariadenia," doplnil magistrát.
Práve na ceny niektorých kariet poukázali vo štvrtok aj niektorí občania. Ceny za rezidentské karty sa im zdajú prinízke, a to aj s ohľadom na avizované zvyšovanie cestovného v Bratislavskom kraji o 20 percent. Cena prvej rezidentskej karty je totiž 39 eur, druhej 150 eur, tretej 500 eur na rok a byt. Cena ročného predplatného cestovného lístka (električenky) sa má pritom od júla zvýšiť z doterajších 199 na 239 eur. Ceny za parkovanie by sa podľa nich mali zvýšiť najmä v centre mesta. Odznel tiež názor o diskriminačnom, nekoncepčnom a zavádzajúcom VZN.
PAAS, ktorý mesto označuje ako jednu z najväčších reforiem v hlavnom meste, spustili začiatkom minulého roka v prvých troch zónach - Tehelné pole v Novom Meste, Dvory 4 v Petržalke a Krasňany v Rači. Neskôr pribudli postupne viaceré zóny v Ružinove a v Starom Meste zóna Hlavná stanica-Blumentál.