Bugatti malo 1,5-litrový motor, Bentley 3-litrový. Hovorilo sa im vtedy „najrýchlejší nákladiak na svete“. Toto konkrétne auto získalo viaceré rekordy doma v Británii a jeho vodič John Duff chcel pretekať aj v Le Mans.
Walter Owen Bentley bol spočiatku proti tomu, ale nakoniec súhlasil a poskytol aj továrenského vodiča Franka Clementa. Auto s číslom podvozka 141 bolo na prvých pretekoch 24 hodín Le Mans jediné zahraničné a skončilo štvrté. O rok Bentley pripravil svoje vlastné auto a to vyhralo a položilo základ legendy.
Vozidlo s číslom podvozka 141 skončilo ako bežné auto v Škótsku, kde ho aj našiel zberateľ Tom Wheatcroft v stodole s novou karosériou z dreva. Po dôkladnej rekonštrukcii do pôvodnej podoby sa predalo za 3,5 milióna eur.
Bentley 3 litre
- hmotnosť: 1 800 kg
- objem motora: 3 l
- max. rýchlosť: 160 km/h