Rezervácia zrušená
Po prílete ich na letisku čakal transfer podľa dohody s cestovkou. V hoteli sa však situácia začala komplikovať. „Keď sme ukázali na recepcii voucher, náš úsmev rýchlo pominul. Našu rezerváciu nenašli a odkázali nás na našu cestovku,“ povzdychne si Ladislav, ktorý si myslel, že ide o nedorozumenie. Keď však skúsil kontaktovať konateľa, jeho telefón bol vypnutý.
„Poslal som im e-mail, písal na chat na ich webe. Manažér hotela zistil, že rezervácia bola spravená, avšak na termín spred týždňa a následne ho aj niekto zrušil. V hoteli nám ponúkli len suitu za 1 900 €,“ hovorí Ladislav, ktorý si zachoval chladnú hlavu a našiel iné ubytovanie za 435 € s tým, že si nevie predstaviť, či by bolo niečo voľné, keby sa to stalo v hlavnej sezóne.
Sľúbili im kompenzáciu
Až podvečer im odpísal niekto cez instagram cestovky a upozornili ich, že človek zodpovedný za ich zájazd je zdravotne indisponovaný. Zároveň boli upozornení, že sa nevedia dostať k ich rezervácii, ale majú si objednať hotel na vlastné náklady. „Naša agentúra Vám tento rozdiel preplatí v plnej výške. Mrzia nás tieto komplikácie a veľmi sa Vám ospravedlňujeme,“ opisuje reakciu cestovky a neľahké chvíle Ladislav, ktorý na správu reagoval dokladom o zaplatení iného hotela.
„Po troch dňoch sme sa pýtali, či už nám poslali náhradu škody, no už nikto na to nereagoval,“ hovorí sklamaný klient, ktorý tŕpol do poslednej chvíle, či sa vôbec dostane domov. Medzitým kontaktoval SACKU, odkiaľ im oznámili, že cestovka Danny GO travel nemá poistenie proti úpadku a z asociácie bola vylúčená. Po príchode na Slovensko sa dozvedeli, že konateľ zbalil bicykel do auta a niekam odišiel. „Myslím, že nezbalil len bicykel, ale aj peniaze ľudí tešiacich sa na svoju vysnívanú dovolenku. My sme si dovolenku užili aj napriek nepríjemnostiam,“ uzatvára Ladislav.