Keď ostatní zistili, že šofér ide po nesprávnej trase, ihneď to začali riešiť. "Nakoniec ho presvedčila, aby sa otočil, lebo naňho kričala, že zmešká let. Potom sme sa bavili, že už keď sme nastupovali na zastávke v Bratislave, bol vodič veľmi zvláštny. Už v Bratislave sme mali 20 minútové meškanie, bez akéhokoľvek vysvetlenia. Bol to český vodič, do 40 rokov. Keby ho neupozornila, skončíme niekde v Budapešti. Viacerí volali aj do RegioJetu, ale nedočkali sa žiadnej odozvy, iba prepájania z jednej linky na druhú. Jazda trvala dve hodiny namiesto jednej," porozprávala nám čitateľka.
Nový Čas zaujímalo, ako sa k tomuto incidentu postaví samotná spoločnosť RegioJet. "Áno, dnes na spoji o 10:30 Bratislava-Viedeň, došlo k meškaniu 30 minút na príjazde do Viedne. Vodič je na linke nový a splietol si zjazd. Z dôvodu bezpečného otočenia vzniklo už uvedené meškanie. Vodič pod žiadnym vplyvom alkoholu, či omamných látok nebol. Postih je s vodičom riešený podľa nastavených interných predpisov a bude riešený tak, aby sa situácia už neopakovala. Vzniknutá situácia nás veľmi mrzí a našim klientom sa ospravedlňujeme za spôsobené ťažkosti," vyjadrila sa výkonná riaditeľka autobusovej dopravy spoločnosti Student Agency Dita Tomešová.